Fitness Hoogezand, voor individuele workouts en groepslessen

Ben je van nature niet zo sportief? En al helemaal geen sportschooltype? Maar wil je toch graag fit en gezond worden en blijven? Kom dan trainen bij Sportcentrum Sens fitness Hoogezand. Wij zijn dé sportschool waar ontspanning voorop staat. En waar je wordt geaccepteerd zoals je bent. Niet zien en gezien worden, maar zijn zoals je bent. En je daar lekker bij voelen, dat is Sportcentrum Sens in Hoogezand.

‘Ik heb elke keer weer zin om naar de fitness te gaan…’

Je kunt bij ons terecht voor diverse trainingen, lessen en activiteiten

Individuele fitness

Lekker sporten zoals je zelf wilt en wanneer het jou uitkomt met cardioapparaten als loopband, crosstrainer, climbmill, fietsen en ligfietsen, diverse fitnesstoestellen en free weights zoals barbells, dumbbells, cable cross en squat rack.

Groepslessen

Vind je het leuk om met elkaar te sporten? Om met elkaar lekker actief bezig te zijn? In onze vele groepslessen sport iedereen op zijn of haar eigen tempo en niveau.

eGym

Wil je graag fit worden? Maar ben je niet zo’n sportschooltype? Bij eGym Hoogezand van Sportcentrum Sens doe je een persoonlijke full-bodyworkout in slechts 30 minuten.

Personal training

Onze personal trainers helpen je persoonlijk om je doelen te bereiken, met doelgerichte training, voedingsadviezen en weerbaarheidstrainingen.

Kinderfitness

Kinderfitness in Hoogezand vind je bij Sportcentrum Sens: meer fitheid, weerbaarheid en discipline met Kids Dance, Fitness & Kickboksen.

Wellness & lounge

In onze wellness kun je heerlijk ontspannen in de sauna en in onze lounge kun je lekker bijkletsen en nieuwe vriendschappen sluiten onder het genot van gratis koffie of thee.

Hulp en advies bij Sportcentrum SENS fitness Hoogezand

Bij Sportcentrum Sens fitness Hoogezand is sporten niet alleen gezellig, er zijn altijd instructeurs aanwezig voor hulp en advies. Onze goed opgeleide en ervaren instructeurs weten veel van gezondheid, voeding en bewegen. Zij helpen je graag verder.