Home > Kinder fitness Hoogezand

Kids Get Fit Program kinderfitness Hoogezand bij sportcentrum Sens

Kids Get Fit Program is het speciale programma voor kinder fitness in Hoogezand van Sportcentrum Sens. Zitten jouw kinderen ook te veel stil? Zijn ze niet bijzonder fit of hebben ze overgewicht? Met het Kids Get Fit Program krijgen alle kinderen lol in bewegen en sporten. Hun fitheid wordt beter, ze voelen zich weerbaarder en leren spelenderwijs wat discipline is.

Voordelen Kids Get Fit Program kinder fitness Hoogezand

Wat kun je zoal doen tijdens Kids Get Fit Program?

Kids Fitness Program Hoogezand

Kracht- en conditietraining voor kinderen, waarbij zij ook nog eens hun coördinatie verbeteren. Ze spelen spellen in groepsverband, zoals trefbal, tik- & vangspelletjes en reactiespellen. Ook is er een gevarieerde circuittraining met losse materialen en altijd weer andere onderdelen. En last but not least gaan ze aan de slag op fitnesstoestellen. Bij alle onderdelen houden wij qua belasting in de eerste plaats rekening met het kinderlichaam in ontwikkeling.

Jeugd fitness Hoogezand

Kids Kickboksen Hoogezand

Kinderen worden weerbaar en leren voor zichzelf opkomen met deze laagdrempelige training van kickbokstechnieken. De kinderen gaan niet sparren, ze krijgen dus beslist geen klappen of trappen te verduren. De kids gaan aan de slag met hun lichaamsbeheersing, leren vertrouwen op hun eigen lichaam. Ook discipline is een belangrijk onderdeel van Kids Kickboksen.

Kids kickboksen Hoogezand