eGym Hoogezand, een complete, persoonlijke workout in slechts 30 minuten!

Wil je graag fit worden? Kracht en conditie opbouwen, je fitter voelen, een strakker lijf, de strijd aan met overtollig vet of revalideren? Maar ben je niet zo’n sportschooltype? Dan is eGym in Hoogezand bij Sportcentrum Sens echt iets voor jou. Met deze circuittraining doe je een full-bodyworkout in slechts 30 minuten. Wat je doelen ook zijn, dankzij de zeven verschillende programma’s is er altijd een eGymtraining voor jou.

Waarom kies je voor eGym Hoogezand?

eGym Polsband, snel en automatisch trainen

eGym is een persoonlijke workout. Je krijgt je eigen persoonlijke polsband. Al je persoonlijke gegevens, zoals je lengte, gewicht, zitpositie en trainingsgewicht worden automatisch bewaard op jouw persoonlijke eGym polsband. Daarmee stellen alle 8 onze elektronische eGym trainingstoestellen zich automatisch op maat in voor jou. Zo kun je het circuit snel en zonder oponthoud afwerken.

Kies uit een van de 7 programma's bij eGym Hoogezand

Vetverbranding

Verminder je vetpercentage, je valt snel af, voelt je fitter en je health krijgt een boost.

Bodyshaping

Training gericht op een mooi figuur, want wie voelt zich nou niet lekkerder in een strak lijf?

Spierversteviging

Je werkt aan opbouw van je spiermassa, je voelt je krachtiger en zelfverzekerder.

Metabolic Fit

Heb je diabetes type 1 en 2? Met Metabolic Fit werk je doelgericht aan je gezondheid door verlaging van je bloedglucosespiegel. Ga de strijd aan met suikerziekte met Metabolic Fit!

Rehafit

Ben je niet erg fit? Of moet je revalideren? Je bereikt je doelen met Rehafit in 4 fases: mobilisering, activering, spierversterking en tot slot verhoging van je trainingsintensiteit.

Algemene fitness

Fullbody workout voor je algemene fitheid, je trainingsintensiteit wordt langzaam maar zeker hoger. Je voelt je fitter, dat merk je.

Athletic

Met deze meest intense vorm van eGym werk je heel gericht toe naar een sportprestatie. Ook geschikt voor topsporters.