Home > Sportschool Hoogezand

SENS Sportschool Hoogezand, de beste en gezelligste gym in Hoogezand en omgeving!

Wij geloven dat sporten en gezelligheid heel goed samen gaan. Want als verantwoord leven leuk is, dan is een gezonde lifestyle heel goed vol te houden. En voel je je fit, dan lacht het leven je toe. Dan heb je volop energie om uit het leven te halen wat erin zit. Bij SENS Sportschool Hoogezand is sportenheel gezellig. Dat maakt ons uniek!

Waarom kies je voor SENS Sportschool Hoogezand?

Bij SENS Sportschool Hoogezand is sporten heel gezellig. Dat maakt ons uniek!

Ontspannen wellness in de sauna voor onze leden

Vind je de sauna heerlijk? Maar hou je niet van grootschalig? De sauna van SENS sportschool Hoogezand is exclusief voor onze eigen leden. Kleinschalige ontspanning in gemoedelijke sfeer: in onze heerlijke sauna kom je helemaal tot rust na een gezellige groepsles of een actieve ronde op de eGym. Dat is goed voor je lichaam en geest. En wist je dat even lekker in de sauna ook nog eens heel gezond is en goed voor je huid?

Professionele begeleiding houdt sporten leuk!

Verantwoord en op de juiste manier bewegen, houdt het sporten leuk. Wij vinden het belangrijk dat jij met plezier bij ons komt sporten. Daarom staan wij naast je met professionele begeleiding door onze ervaren en uitstekend opgeleide fitness-instructeurs, personal trainers en voedingsdeskundigen. Zij instrueren, motiveren en adviseren jou persoonlijk.

Ben je nieuw?

Dan krijg je bij aanmelding eerst een uitgebreide intake. Daar leren we elkaar wat beter kennen. Wij willen onder meer weten wij wat jouw sterke en minder sterke punten zijn en welke doelen je hebt.