Sportcentrum Sens Yoga Hoogezand, een gezonde geest in een gezond lichaam

Zoek je een adres voor yoga in Hoogezand-Sappemeer? Wil je werken aan de balans tussen mentaal en fysiek? Een gezonde geest in een gezond lichaam? Sportcentrum Sens biedt yoga voor iedereen. De drempel is laag, iedereen voelt zich thuis in onze gezellige sportschool. Onze groepslessen yoga helpen je ontspannen, je voelt je weer als herboren.

De vele voordelen van yoga Hoogezand

Enkele veelgestelde vragen over yoga bij Sportcentrum Sens Hoogezand

Wat is yoga nou eigenlijk precies?

Met yoga Hoogezand van Sportcentrum Sens herstel je het natuurlijk evenwicht:  fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel. In ons drukke dagelijks leven zijn natuurlijke verhoudingen vaak verstoord, met yoga train je jouw lichaam én geest. Wij denken bij yoga vaak aan oefeningen en houdingen. Maar eigenlijk is yoga veel meer dan dat. Yoga gaat over bewustwording en ontspanning. Over het in evenwicht brengen van alle tegengestelde lagen van ons bestaan, zoals mentaal en fysiek, binnenkant en buitenkant, spanning en ontspanning.

Voor wie is yoga geschikt?

Yoga is geschikt voor iedereen. Man of vrouw, van welke leeftijd ook, topfit of met een beperking: iedereen heeft baat bij yoga. Wie je ook bent, wat je ook doet en in welke conditie je lichaam ook verkeert: yoga kan altijd altijd. Yoga helpt als je rug- en nekklachten hebt. Ook stimuleert het de vetverbranding, het is dus een goede workout om af te vallen. Ook werkt yoga goed voor mensen die overspannen of depressief zijn of last hebben van een burnout. Yoga helpt iedereen fitter, sterker en gezonder worden, elk op zijn of haar eigen manier of niveau.