Home > Cardio boksen Hoogezand

Cardio-boksen Hoogezand: zeer effectieve HIIT fullbody workout

Cardio-boksen Hoogezand combineert technieken uit het boksen met fitness. Met bokstechnieken train je jouw evenwicht, coördinatie, reactievermogen en behendigheid. Dat maakt cardio-boksen tot een full-body workout die goed is voor je hele lichaam. Dankzij de mix van cardio- en krachttraining verbetert cardioboksen je algehele gezondheid.

Waarom is cardio-boksen een perfecte workout?

Laagdrempelig cardio-boksen Hoogezand, je krijgt geen klappen

Heb je geen zin om klappen op te lopen tijdens je workout? Met cardio-boksen hoef je je daarover geen zorgen te maken. Je gaat niet vechten of sparren tegen een tegenstander. Je loopt dus zeker geen klappen op. Bij cardio-boksen gebruik je alleen de intensieve technieken uit het boksen voor een zeer effectieve workout.

Cardio-boksen Hoogezand, full-body workout voor iedereen

Een ontzettend leuke training voor iedereen. Dat is cardio-boksen bij Sportcentrum Sens in Hoogezand. Ben je man of vrouw, jong of oud, het maakt niet uit. Boksen onderscheidt zich van andere cardio-trainingen als full-body workout. Waar andere cardiotrainingen vooral gericht zijn op het onderlichaam, gebruik je bij het boksen ook je bovenlichaam intensief. Cardio-boksen is een veilige training dankzij de natuurlijke bewegingen van het lichaam.

Cardio-boksen als HIIT en stressrelief

Cardio-boksen is een High Intensity Interval Training (HIIT) waarbij je zeer intensieve bewegingen afwisselt met periodes van rust. Tijdens het boksen heb je alle ruimte om je af te reageren door te schoppen en slaan. Zo bied je tegenwicht aan hoge werkdruk en andere stress uit het dagelijks leven.

Meld je aan voor een gratis intakegesprek bij Sportclub Sens!

Wil je gebruik maken van het gratis intakegesprek bij Sportclub Sens, laat dan je gegevens achter in onderstaand contactformulier!