Home > Personal trainer Hoogezand

Personal trainer Hoogezand gezocht? Bij Sportcentrum Sens is personal training effectief en leuk

Personal trainer Hoogezand gezocht? Onze trainers helpen jou persoonlijk met advies en begeleiding bij training, voeding en weerbaarheid. Je personal trainer verzorgt drie soorten trainingen: personal training, duo personal training en small group training.

Waarom kies je voor de personal trainers van Sportcentrum Sens?

Bij jouw Sens personal trainer in Hoogezand kun jij terecht voor

Personal training Hoogezand

Personal training is training met één-op-één begeleiding van je eigen personal trainer in Hoogezand. Je persoonlijke coach heeft alle tijd voor jou en neemt de tijd voor je om effectief te werken aan het oplossen van jouw probleem of het bereiken van jouw doelen. Lichamen, levensstijlen en doelen zijn altijd weer verschillend. Personal training is de training die helemaal op jou persoonlijk is afgestemd.

Duo personal training Hoogezand

Duo personal training is niet alleen een stuk gezelliger dan alleen trainen, je motiveert elkaar ook. En dat hoeft niet eens heel bewust te zijn. Als je samen sport, trek je je zelfs bijna ongemerkt aan elkaar op. Je beleeft samen plezier aan het sporten. Ook kun je het samen gezellig maken, bijvoorbeeld door na afloop nog even gezellig een gratis kopje koffie of thee te drinken in onze lounge of met elkaar nog even in de sauna te gaan

Small group training Hoogezand

Bij small group training van Sportcentrum Sens train je in groepjes van maximaal zes personen. Je kunt je eigen groep samenstellen met vrienden of familie of je kunt je aanmelden voor een small group training met willekeurige anderen. Met onze small group training combineer je de persoonlijke aandacht van personal trainer met de gezelligheid en de stimulerende werking van het trainen in een groep.